برگزاری نشست آموزشی مشترک رابطان رسیدگی به شکایات و صیانت از حقوق شهروندی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد
و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از
برگزاری نشست آموزشی مشترک رابطان رسیدگی به شکایات و صیانت از حقوق شهروندی
واحدهای زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اسمعیل اسکندری» گفت: در این
نشست آموزشی که با حضور معاون سازمان بازرسی استان فارس و رییس کارگروه صیانت از
حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شد، بر لزوم تکریم ارباب رجوع، پاسخگوئی به موقع به
چالش ها و اصلاح فرایندهای مرتبط با هدف صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای رضایتمندی
مردم تاکید شد.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد
و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه در این نشست آموزشی بر رعایت بیش از پیش حقوق
شهروندی در مراکز درمانی، بیمارستان ها و واحدهای تحت پوشش دانشگاه برای ارتقای
سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان تاکید کرد.
او تبیین و تشریح قوانین و
مقررات طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی را از دیگر محورهای برگزاری
این نشست آموزشی عنوان کرد./105
پایان خبر
نظر دهید